|
|
Laten we samen The Office of the Future bezoeken
Het is duidelijk dat er nood is aan een nieuwe manier van werken. Niet alleen lopen we tegen de grenzen aan van het huidige model - er is een groot strategisch voordeel te behalen door de shift nu te maken naar een nieuw model. We staan aan het begin van een nieuw tijdperk, waarin we hertekenen waar en hoe we werken.
Verschillende maatschappelijke ontwikkelingen of trends, zoals generatie Z op de werkvloer, mobiliteit, maar bijvoorbeeld ook meer burn-outs, leiden ertoe dat werkgevers zich meer moeten gaan focussen op het aanbieden van een ‘modern workplace’ aan hun werknemers. Dit is niet langer enkel een desk op kantoor, maar ook een home office of on-the-road office.
De evolutie en transformatie van de werkplek is erop gericht om een steeds diverser personeelsbestand alles te bieden wat ze nodigen hebben om hun volledige potentieel te kunnen ontplooien, betrokkenheid te creëren en samen te werken. Organisaties moeten werknemers voorzien van naadloze en veilige ervaringen die geen belemmering vormen voor productiviteit, inspiratie en het uitwisselen van ideeën.
|
|
|
|
|